| Bakuten · Säännöt |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
![]() ![]() ![]() |
| Chichika |
Posted on November 21, 2005 03:10 pm
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ammattilaisbleidaaja Group: Jäsen Posts: 55 Member No.: 16 Joined: September 14, 2005 |
Koska kukaan muu ei näköjään ole mitään tälle alueelle laittanut, sallinette minun aloittavan. ^^
Vaihtoehdot eivät ole päätä huimaavat, aloin (murr, tuota kohtaa en niin millään pyörityksellä saa kirjoitettua oikein >.< ) ensin tekemään erittäin järjestelmällistä henkilölistausta kunnes huomasin että vaihtoehtoja saa olla vain kymmenen. Tästä syystä joitain tärkeitä hahmoja voi puuttua. Ja huomatkaa, että tässä on hahmoja vain tähän asti (kirja 8, Mähän en kuole) suomeksi ilmestyneistä kirjoista. ^^ Valitessanne jonkun kolmesta viimeisestä vaihtoehdosta olkaa siis ystävällisiä ja kirjoittakaa kuka tarkalleen ottaen on fanituksenne kohteena. Oma ääneni menee Zorolle. En tiedä miksi. Sama juttu kuin Kain kanssa. Se olisi voinut mennä myös Usoppille, Shanksille tai Sanjille, mutta näin kävi (ja Zeff, vanha ukko, mokoma meni jalkansa syömään, ääni olisi kuulunut kyllä hänelle...). -------------------- Don't try to live so wise
Don't cry 'cause you're so right Don't dry with fakes or fears 'Cause you will hate yourself in the end Akeboshi - Wind |
| Mary-Chan |
Posted on November 21, 2005 09:04 pm
|
![]() ![]() ![]() Katubleidaaja Group: Jäsen Posts: 30 Member No.: 7 Joined: July 07, 2005 |
Vaikea sanoa kun olen lukenut vain ensimmäisen volumen.
Mutta vastaan että Zoro, Zolo.. Kummin se nyt ikinä onkaan. ^^; Vaikutti vaan niin hyvältä tyypiltä. Mweh. -------------------- Even if the voices are not real they have pretty good ideas... |
| Lita |
Posted on November 24, 2005 06:12 pm
|
![]() ![]() Katubleidaaja Group: Jäsen Posts: 22 Member No.: 12 Joined: August 01, 2005 |
mie pidän Sanjista kaikkein eniten,koska se on söpö ja hauska hahmo ^^
|
| skytteri |
Posted on November 26, 2005 10:12 am
|
![]() Group: Jäsen Posts: 1 Member No.: 21 Joined: November 26, 2005 |
Usopp
|
| Chichika |
Posted on December 07, 2005 04:31 pm
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ammattilaisbleidaaja Group: Jäsen Posts: 55 Member No.: 16 Joined: September 14, 2005 |
Usopp on kyllä mahtava
Zoro on kyllä niin kingi äijä <3 ^^ Heitetäänpäs tähän topikkiin vähän lisää sisältöä: Mitä mieltä olette One Piecestä, miksi pidätte/ette pidä siitä? Itse olen merirosvo-fani ^^ Siksi One Piece iski ja lujaa. Oda-sama on mainio mangaka, pidän hänen piirros- ja kerrontatyylistään. Paitsi naishahmot ovat kaikki melkein saman näköisiä. Samat kasvonpiirteet jokaisella. Miespuoliset hahmot ovat paljon ilmekkäämpiä. Tietenkin. -------------------- Don't try to live so wise
Don't cry 'cause you're so right Don't dry with fakes or fears 'Cause you will hate yourself in the end Akeboshi - Wind |
| PepsiViivi |
Posted on February 05, 2006 08:53 pm
|
![]() ![]() Tulokas Group: Jäsen Posts: 16 Member No.: 5 Joined: July 01, 2005 |
Minä en ole ikinä pitänyt merirosvoista. Siksi olikin jäädä ostamatta se One Piecen kakkos osa mistä aloitin. Mutta onneksi ostin..
|
| Ninja-woo |
Posted on February 06, 2006 12:09 am
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ylläpitäjä Group: Ylläpitäjä Posts: 338 Member No.: 1 Joined: June 23, 2005 |
Yhen mangan oon melkein lukenu, ja muutamia anime jaksoja oon kattonu. Joten niitten perusteella, se Monkey D. Luffy on paras
|
| Mary-Chan |
Posted on February 06, 2006 01:26 pm
|
![]() ![]() ![]() Katubleidaaja Group: Jäsen Posts: 30 Member No.: 7 Joined: July 07, 2005 |
Oi,oi. Minä olen nyt vastikään hurahtanut ihan täysin tuohon One Pieceen ^^;
Ostin seitsemän volumea suomeksi ja ne luettuani latasin netistä animea ja nyt on 183 jakso menossa ja meno vain paranee. Harmittaa vain kun anime etenee niin hitaasti, alkaa koneelta loppua jo tila kun jaksoja on niin paljon, ei kai auta muu kuin poistaa ne katsotut ._. Luffy on aiivan ihana hahmo, muistuttaa luonteeltaan ihan erästä höpsöä luokkatoveriani Usopp on kyllä myös ihan paras, sillä on animessa sama ääninäyttelijä kuin Inuyashalla ^^ Shanks on kiva, miksiköhän ne vaihto sen nimen Punapäästä Punatukkaan.. Ace ja Smoker on kans ihan mahtavia. -------------------- Even if the voices are not real they have pretty good ideas... |
| Chichika |
Posted on February 08, 2006 07:27 am
|
Hirveän hitaasti tuo manga kyllä etenee, monta kirja yhdestä taistelusta niin alkaa jo vähitellen kyllästyä... -.-;; Kuulemma vielä pidempiäkin on tulossa...
Animenakin katson säännöllisen epäsäännöllisesti aina kun löydän jostain seuraavan jakson (huu, Cobbylla on pinkki tukka O.O sopii sille ^^ ). -------------------- Don't try to live so wise
| [ThunderBeer] |
Posted on January 30, 2007 03:31 pm
|
![]() ![]() ![]() Katubleidaaja Group: Jäsen Posts: 33 Member No.: 37 Joined: January 21, 2007 |
Zoro, Shanks, Ace, Chopper ja Sanji.
Voi voi teitä jotka seuraatte One Pieceä suomeksi käännettyä mangaa. ^^" säälin teitä kauhistelen vieläkin vilkaistuani yhtä pokkaria joitakin käännöksiä, animen (japaninkielisen, enkku-dubbi on kauhea) Carue on "Vaakku"??! Herranuudeli sentään kuka oikein käänsi suomeks sen mangan?! Youtubesta on helpompi seurata One Piecee. Manga tosiaan menee ihan liian hitaasti. Itse katson animea siinä vaiheessa kun Sky Island-saaga vetelee kolmanneks vikaa jaksoa. Missä vaiheessa manga menee? Onko se vieläkin siellä Arabastassa? Huh huh. -------------------- Siellä missä tuuli puhaltaa, minä jaksan sinua odottaa...
Niin kauan kunnes en enää jaksaa nauraa... Mutta sitä päivää en tule näkemään vielä pitkään aikaan... Onneksi. I gave everything I had to realize that my friends were my strength. There's no place for me to come back anymore. I'm all alone now. But some day I'll know where I really belong and who will be my side in the end... |
![]() |
![]() ![]() ![]() |