| Bakuten · Säännöt |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
![]() ![]() ![]() |
| Chichika |
Posted: December 18, 2005 06:09 pm
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ammattilaisbleidaaja Group: Jäsen Posts: 55 Member No.: 16 Joined: September 14, 2005 |
Inuyasha! Mitä mieltä olette mangan prinsessan uusimmasta (yhä jatkuvasta) tuotoksesta?
Itse olin katsonut Inuyashaa jo animena muutaman jakson. Takahashin hieman karkea piirostyyli oli sen jälkeen vähän pettymys (vaikka kyllähän minun pitäisi tietää, Ranman jälkeen Ihanaa, mystiikkaa mangan muodossa! <3 eikä lukeminen lopu aivan saman tien kesken. Nyt kun vielä rahat riittäisi kaikkien ostamiseen <3 Lempihahmoani en osaa vielä sanoa, animea olen nähnyt vain niin vähän että lempparini valkkasin ulkonäön perusteella (ja kuka sarjaa seurannut ei arvaa kenet, saa... irvistyksen ^^ ), ensimmäisessähän osassa mangaa ei kovin montaa edes esitelty ja toista en ole vielä saanut käsiini Plussat suomentajalle, että jätti iskujen nimet alkuperäiskielelle! Amerikassahan näin ei käsittääkseni tehty? Nimien suomennus marginaaleissa sopii hyvin ^^ -------------------- Don't try to live so wise
Don't cry 'cause you're so right Don't dry with fakes or fears 'Cause you will hate yourself in the end Akeboshi - Wind |
| Mary-Chan |
Posted: December 19, 2005 01:22 am
|
![]() ![]() ![]() Katubleidaaja Group: Jäsen Posts: 30 Member No.: 7 Joined: July 07, 2005 |
Minäkin olen tuon animena nähnyt, kaikki 167 jaksoa. Ja neljä elokuvaa.
Se oli ihan ensimmäinen anime sarja jonka latasin netistä. <3 Ajattelin alkaa ostamaan mangaa vasta sitten joskus 15 volumen puolella, tarina kun taitaa olla siihen asti samaa kuin animessa. Vai mitenköhän se meni.. ^^; Mutta pitää nyt katsoa, jos satun kauppaan ja käteen jää ylimääräistä rahaa niin nappaan eka volumen hyllyltä ^^ Lempihahmoihin kuuluu: -Inuyasha, tietenkin xD -Jaken-sama, oh hemmetti se on huippu. -Miroku, mwehhe. -Kirara, se on niin kawaii. -Kouga, olikohan se nyt Koga vai Kouga. Ei sitten mitään hajua oO Ärsytykset: -Kikyou, phah. -Kaede-mummeli, niin tylsä =_= -Naraku, kuole pois. -------------------- Even if the voices are not real they have pretty good ideas... |
| Chichika |
Posted: December 23, 2005 09:21 am
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ammattilaisbleidaaja Group: Jäsen Posts: 55 Member No.: 16 Joined: September 14, 2005 |
Suomentaja on jättänyt päätteet pois. Siis nämä -san, -sama ja sellaiset. Tajusin äsken
Luin äsken kakkososan, miksi Sesshoomaru näyttää noin lyhyeltä O.o Ja minulle tuli ikävä Inuyashan kiroilua japaninkielisenä ^^ Se kuulostaa hienolta, en tiedä mitä se oikeasti on mutta kuulostaa joltain "kssooo..." ^^ -------------------- Don't try to live so wise
Don't cry 'cause you're so right Don't dry with fakes or fears 'Cause you will hate yourself in the end Akeboshi - Wind |
| Mary-Chan |
Posted: December 23, 2005 03:02 pm
|
![]() ![]() ![]() Katubleidaaja Group: Jäsen Posts: 30 Member No.: 7 Joined: July 07, 2005 |
Juu, kiroileminen japanilaisittain on minustakin kivan kuulosta xD
Kuso. Tarkoittaa sanaa "paska", voidaan myös suomentaa "hemmetti", "hitto" jne. ja joka äännetään "Kso" Olen joskus jopa laskenut, kuinka monta kertaa Inuyasha sanoo tuon sanan yhden jakson aikana XDD Aika monta kertaa -------------------- Even if the voices are not real they have pretty good ideas... |
| Chichika |
Posted: December 24, 2005 12:29 pm
|
^^ Niin muuten sanoo, minäkin olen huomannut ^^
Ja keh, sekin kuulostaa hyvältä <3 -------------------- Don't try to live so wise
| Drigerier |
|
![]() ![]() Tulokas Group: Jäsen Posts: 16 Member No.: 20 Joined: November 21, 2005 |
täällä oh paljon kuvia inuyasha!My Webpage
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |