| Bakuten · Säännöt |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (2) 1 [2] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Ray^^ |
Posted on January 12, 2006 05:46 pm
|
||
![]() Tulokas Group: Jäsen Posts: 14 Member No.: 22 Joined: January 12, 2006 |
2. pelkässtään. en muuta. Mutta haluaisin kyllä enemmän kun vain 1. |
||
| Oliver |
Posted on April 25, 2006 06:19 pm
|
||||
![]() ![]() Tulokas Group: Jäsen Posts: 18 Member No.: 27 Joined: April 22, 2006 |
Kyllä omistan 1 manga beybladekirjan/vihkosen numerona kakkonen jossa on maxin kuva, haluaisin kyllä enemmän mut ne maksaa ihan älyttömästi! pari hullua sivua ja vihkonen maksaa jotain 4.60 €!! Eli en niitä enää osta hirveästi. |
||||
| VegetaNiko |
Posted on September 06, 2006 07:27 pm
|
![]() ![]() ![]() Katubleidaaja Group: Jäsen Posts: 21 Member No.: 33 Joined: September 06, 2006 |
Ei ole mulla beyblade mangaa, mutta haluaisin sellaisen.
-------------------- ![]() |
| Muro |
Posted on January 14, 2007 12:50 pm
|
![]() ![]() ![]() Katubleidaaja Group: Jäsen Posts: 28 Member No.: 36 Joined: January 14, 2007 |
Minulla on neljä ekaa enkunkielistä mangaa, ja lämpimästi suosittelen :3 Tala on ihan psykon näköinen xD ja niitten lukeminen sai kyllä useampaan kertaan nauramaan, oli se sitten Tysonin jutut tai silloin kerran kun Kai... noh, en spoilaa xP
|
| [ThunderBeer] |
Posted on January 30, 2007 03:16 pm
|
![]() ![]() ![]() Katubleidaaja Group: Jäsen Posts: 33 Member No.: 37 Joined: January 21, 2007 |
elikkä siis mulla on eniten.
Beyblade (enkukielisiä tietysti) mangaa mulla on 3-7, 10 ja 14. (ja kaksi suomenkielistä, screenshot-mangaa animesta, plöääh). Manga tosissaan menee ihan eri tavalla ku anime, alku ehkä muistuttaa animea mut sen japanin turnauksen jälkeen menee ihan eri tavalla. Manga-sarja päättyy pokkariin 14, ja aika tyhmästi (mun mielestä) loppuu. En viitti spoilata, multa voi kyllä toki tulla kysymään jos haluaa tietää. Muitakin enkunkielisiä manga pokkareita kuin Beyblade (laaja valikoima mangaa!!!) löytyy Helsingin Kaisaniemen metroasemalla olevasta FantasiaPelit-nimisestä kaupasta. kolmasosa mun kaikista 80 mangasta on sieltä ostettuja. ^^" (Naruto, Bleach, DN Angel, Hunter x Hunter, Megaman NT Warrior ja Beyblade-mangat esimerkiksi) -------------------- Siellä missä tuuli puhaltaa, minä jaksan sinua odottaa...
Niin kauan kunnes en enää jaksaa nauraa... Mutta sitä päivää en tule näkemään vielä pitkään aikaan... Onneksi. I gave everything I had to realize that my friends were my strength. There's no place for me to come back anymore. I'm all alone now. But some day I'll know where I really belong and who will be my side in the end... |
| Muro |
Posted on February 17, 2007 08:20 pm
|
||
![]() ![]() ![]() Katubleidaaja Group: Jäsen Posts: 28 Member No.: 36 Joined: January 14, 2007 |
Olen netissä nähnyt kuvia viimosen pokkarin lopusta. Enkä vois enempää olla kanssas samaa mieltä ThunderBeer, en pitäny yhtään miten Aoki päätti sarjan. Tosin Kenny oli aika cool ^^' |
||
Pages: (2) 1 [2] |
![]() ![]() ![]() |